Breaking News

wtorek, 5 czerwca 2012

Muzyka, Tajwan, Rock, C-rock, Mandopop - 柯有綸 Alan Kuo


Rock, C-rock, Mandopop

 柯有綸 Ko You Lun znany jako Alan Ke, Alan Kuo




Alan Kuo, pochodzący z Tajwanu, muzyk i aktor. Jego sławę poprzedza długa i bardzo pracowita droga. Zanim dostał szansę na nagranie swojego pierwszego albumu, przez 6 lat napisał setki piosenek, które edytował i na nowo edytował każdego roku, każdego miesiąca, każdego tygodnia i każdego dnia, a wszystko w dążeniu do perfekcji. Wreszcie w 2005r najlepszych 12 piosenek znalazło się na jego pierwszym albumie.

I niech on będzie naszym wzorem do naśladowania, uczmy się chińskiego całym rokiem, miesiącem, tygodniem, każdego dnia. Nauczymy się, a może jego twórczość wam w tym pomoze, mi pomogła i dalej pomaga :)

Rozpocznę w atmosferze poprzedniego wpisu (Muzyka - Tajwan - nu metal - 艾瑋倫 Allen Wes), po czym przejdę stopniowo do łagodniejszego oblicza Alana :)

Przy czym.. przed rozpoczęciem we wspomnianej atmosferze, nie mam innego wyjścia jak na pierwszym miejscu pokazać jego, chyba najbardziej znany utwór.. Ling :)






A teraz od początku az do mandopopu ;) :











Pora uspokoić się  :)






więcej na youtube :)

Poniższa piosenka pochodzi z najnowszego filmu z udziałem Alana - Din Tao: Leader of the Parade (2012) 陣頭 (Zhèntóu), który to film bardzo chciałabym obejrzeć.. :)


Alana Kuo ponadto możemy obejrzeć m.in. w ślicznym filmie Goodbay May (2011) ( do obejrzenia online tutaj, bez napisow angielskich )


bądź w serialu Sweet Relationship, do obejrzenia online tutaj ( z napisami ang).


:)

2 komentarze:

  1. Do nauki chińskiego podchodziłam raz i niestety w związku z tym, że jest to język wymagający, a ja mam dość wymagające studia, musiałam zrezygnować. Czytałam, że Ty również miałaś parę podejść, więc mam nadzieję, że ja też wrócę.

    Jedno mnie zastanawia. Język chiński jest, jak sama pisałaś, językiem któremu się trzeba oddać całym sobą. Jak godzisz życie zawodowe/studenckie, naukę pozostałych języków i jeszcze do tego chiński? A są jeszcze przecież inne obowiązki.

    Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do częstszego pisania na obu blogach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chiński język trudny, zarówno jak i język Polski.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...